רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום רביעי, 14 באוגוסט 2024

אלו דברים ליא באב תשפ"ד

 גם את "ישראל אלירז" אני לא מבין.

מה פירוש: "לפני הדלת, מעבר לקיץ" ?

מה פירוש הכותרת לחלק 3 לספר השירים הנ"ל: "אני רוצה שמישהו יבוא ויחזיק את הקיץ עד שאהיה מאחוריי" ?

את השורה הראשונה בשיר מס' 68 שם אני מבין:

"אם ישאלו, מה הלאה ? אני מבין. כמו גם את "התשובה" בשורה  השנייה:

"אשיב, נראה."

את השורה השלישית אני לא מבין, אם כי אני מזהה "מוטיב מוכר":

"אחר כך, הייתי רוצה למות לְפָנַי".

כיצד מתקדמים בעולם שאין מבינים אותו. 

שלפעמים מזהים "מי נגד מי" אך לפעמים לא.

כיצד מתקדמים בעולם שעובר מהלשביה בצאלים לסמטאות עזה תוך כמה ימים

שחולפים ביעף ?

כיצד מתקדמים בעולם של קומבינטורים שבסה"כ רוצים לזיין את האחר לפני שהאחר

יזיין אותם, בתור לבנק, על הכביש, במשרד עורך הדין ?

"המים עומדים ומכסים את ההרים ( כמו

בתהילים קד ) ואנו אוכלים את 

האדמה האוכלת אותנו."

הרי אנו אחרי תשעה באב, בימי נחמה

"עכשיו רק השירה נשארה לעזור לנו

לשאת ולתת עם הרוח בדרכה

אל הבשר האובד."

אתם חושבים שאתם מבינים ?!

תחשבו שוב....

המים זורמים

המים זורמים

עומד שם ילד מתבונן ותוהה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה