רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שני, 7 בינואר 2013

אלו דברים לשבת פרשת וארא תשע"ג



מערכת הבחירות מתנהלת בגסות רוח ובשקריות.
השיח הציבורי בכללו בישראל וגם  - יש להודות - במקומות אחרים בעולם -  מתנהל בגסות רוח ובשקריות.
כל קמפיין שיווקי מבוסס במידה רבה על גסות רוח ושקריות.
"זה הזמן שלך להשפיע " - שקר. כל זמן - זה הזמן שלך להשפיע לא רק פעם ב4 שנים.
"נתניהו פוחד, מזגזג" - כותרת ראשית באדום בעיתון - גסות רוח.
נסים משעל מבצע לינץ תקשורתי בנפתלי בנט ב"ראיון"
ציפי שלי ויאיר מטיחים השמצות זה בזה. תשדיר הגיור תחת החופה של ש"ס.... הדוגמאות לגסות רוח ולשקריות הן למכביר.

אריק איינשטיין לוחש באוזני : "אולי זה רק משבר קטן וחולף..."



ואריק גם אומר לי ש"אני ואתה  נשנה את העולם...."





ואני מאד ממליץ על ספרו של ר'  שלמה שוק "חוט של חסידות" . אני מפנה לכל הדברים שכותב ר' שוק בפרק בספר המוקדש לפרשת וארא !!.

         שבת שלום וחודש טוב
                    ג'ף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה