רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שישי, 19 ביולי 2019

4554 אלארי דרייב*


אני שוטף כלים
אני שוטף כלים ומקשיב לסמדר שרלו
אני מקשיב לסמדר שרלו מדברת על הרב שג"ר, הרב קוק ורבי נחמן מברסלב
בין השאר, על מקומו של המרכזי של הרב קוק ( האבא ) בציונות הדתית
ועל שינוי מסוים שחל בנושא הזה אחר טראומת מלחמת יום כיפור.
ואני מבין שוב, שוב ושוב...
הגענו ארצה ונקלטנו לתוך החברה הישראלית האשכנזית החילונית^.
לקראת סוף תיכון מאסתי בחברה הזאת, עשיתי סוויץ' באורח החיים
בהתבסס בגדול על שלש שנות Orthodox Jewish Day School
בארה"ב ( טרום טראמפ, הרבה לפניו,מה זה הרבה ? ) .
מה היה בהמשך...בהמשך...כעת אני חוזר לכלים
( את הדברים לעיל ובעיקר בהקשר לכתובת בארה"ב היה חשוב לי לרשום
לפני שזה יחמוק ממני )

* הכותרת אמורה היתה להיות באנגלית ובכיתוב אנגלית אך סיבות טכניות הכריחו אותי לשים כאן טרנסליטרציה חלף
4554 Ellery Drive

^ אני משתמש בתווית הזאת תוך ערנות מלאה למגבלות השימוש בתוויות בכלל, לצד ההכרה ביתרונות השימוש בהן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה