רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שבת, 2 בנובמבר 2013

בתחילת השבוע של פרשת ויצא תשע"ד


מי שאין לו בבית עותק של הספר של הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ "חיי עולם" על פרשות  השבוע - אני מציע לו / לה לשים יד על הספר הזה. בייחוד אמורים הדברים לקראת פרשת ויצא. כדי להבין בדיוק למה הכוונה - יש לעיין בדברים של הרב על פרשה זו.

במאמר במוסף השבת של מקור ראשון לפרשת תולדות, מציע אבי שגיא תובנה חדשה בנוגע להשתתפות ההמונית בהלוויה של הרב עובדיה זצ"ל. אני לא בטוח עד כמה הוא צודק אבל הדברים בהחלט מעניינים ומעוררים למחשבה.

שאלתי את עצמי עד כמה הצפייה בתוכניות כמו ה x  פאקטור,  גם כן תומכת בתיזה של שגיא; תיזה שאומרת שניתן להבין את יציאתם של רבים אחר ארונו של הרב עובדיה זצ"ל, על רקע התשוקה של האדם לצאת מד אמותיו של חייו, אל המעבר.

בשלב זה, אני יוצא מתוך הנחה  שאף אחד לא קורא את הדברים הללו, בפוסטים בבלוג הזה. ככל שאני טועה אשמח לאיזה איתות, איתות קטן, לצורכי התרשתות של המערכת.

שבוע טוב.
   ג'ף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה