רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום חמישי, 24 במרץ 2022

אלו דברים לשבת פרשת שמיני תשפ"ב

 בקובץ שירים שהוקדש לצלמת לינדה קונור  כותב צ'ארלס סימיק בתרגום של הח"מ,  כך:

אקדים תרגום למקור

מתוך "שמי הלילה"

"היכן אני ? זוהי השאלה הראשונה שלי.

- סמואל בקט, אלושם 


אני כלום, בסה"כ טיפה בים.

הקיום שלי הוא ענין של אדישות מוחלטת עבורך, קסיופיה.

ערים בוערות, אימפריות נופלות, מישהו שפונה אל ההמון מהגרדום כשהחבל כבר כרוך על צווארו, כל אלה הם  חסרי חשיבות עבורך באותה מידה.

שמא ההתלהבות העילאית שכרוכה בשמיעת שמך היפה על שפתנו היא כל מה שאתה יודע ?

ואז, סביר יותר, שאפילו על כך אינך יודע.


From Night Sky by Charles Simic 

To Linda Connor 


שבת שלום 

ג'ף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה