רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום ראשון, 3 במרץ 2024

אלו דברים על ואל עצמי ט

"המשבר" שאנחנו נתונים בו (במודע) אחר ה7/10 לא ממש נפל עלי "כרעם ביום בהיר".

די מהר, אחרי שנחתי ב"לוד"  עם משפחתי באוגוסט 1969, הבנתי ש"אני בבעיה". כעבור כמה חודשים, הבנתי שאני "קצת" "זר בארץ זרה". בהמשך תחושה זו לא התפוגגה אלא הלכה והתעצמה. למה הכוונה ? אני הגעתי לתיכון חדש בת"א ( תחילת שנות השבעים ) כ"ילד יהודי אמריקאי". החברים שלי בכיתה היו ישראלים נטולי כך זהות יהודית, כך על כל פנים הרגשתי אז. ב"שעות החברה" נפל בחלקי "לשחק את תפקיד היהודי" כנגד חבריי שהסבים שלהם ייבשו ביצות, אבותיהם היו בהגנה והם נולדו כאן. רק שנים מאוחר יותר הכרתי ישראל אחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה