רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

מדוע מילוש ?


מדוע מילוש* ?
זו שאלה לא רעה. ייתכן ותשובה ראשונית וחלקית מצויה להלן, בפסקה הפותחת מקטע שנקרא "כוונתי", בספר מאמרים שלו שנקרא :"להתחיל היכן שאני".

"אני כאן. שלוש המילים האלו הן כל מה שניתן לומר - אתה מתחיל במילים הללו ואתה שב אליהן. כאן פירושו על כדור הארץ הזה, ביבשת הזאת ואין בלתה, בעיר הזאת ואין בלתה, בעידן הזה שאני קורא שלי, במאה הזאת, בשנה הזאת. לא ניתן לי מקום אחר, זמן אחר. אני אוחז בשלחן הכתיבה להגן על עצמי בפני התחושה שגופי שלי הוא ארעי. כל זה הוא יסודי ביותר, אך אחרי הכל , מדע החיים מותנה בגילוי ההדרגתי של אמיתות יסודיות."

* צ'סלוב מילוש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה