רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שישי, 26 בינואר 2024

פרגמנטים א

אני משתדל שפוסטים שאני מפרסם לא יצרמו יותר מדי, כנגד או בהקשר למאורעות, לעיתוי.

את הפוסט להלן פרסמתי ומחקתי בגלל אותה צרימה.

כעת - באופן בלתי רגיל, אך תיאטרלי כיאה לתיאטרון האבסורד - ידוע מה יהיה בעוד כעשרים דקות. באופן אישי אני שם פס על כל החלטה שתהיה בהאג. באופן אישי יכול אני להרשות עצמי לומר כך.

על כל פנים הפוסט נקרא "פרגמנטים א" וזה לשונו:

"כי אני זקן מאוד ואני עדיין צעיר מאוד, ועדיין לא התחלתי לחיות, ובכל זאת אני זקן מאוד."


הקבצן העיוור, ב"מעשה בשבעה קבצנים", עדין שטיינזלץ, ששה מסיפורי המעשיות של ר' נחמן מברסלב, דביר הוצאה לאור, עמ' 156



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה