רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום חמישי, 18 באפריל 2019

על הרולד פינטר ואלו דברים לחג החירות תשע"ט

אני משתדל לאחרונה ללכת כל יום.
לפעמים אני מאזין לרוח ולפעמים אני מאזין להרצאות שונות בהליכה.
היום "קפצה" ליו טוב שלי בנייד הרצאת הנובל של הרולד פינטר.
כותרת ההרצאה: "אמנות אמת ופוליטיקה".
הופתעתי לגלות שדברים  שכתבתי ב"אלו דברים" לפסח מתכתבים, בלי משים, עם דברים של פינטר בהרצאה, בנושא "האמת" אמת דרמטית ואמיתות אחרות, וכן ביחסם של פוליטיקאים לאמת. דברים מאלפים לחלוטין.
כשעזב פינטר  ( ששמו המקורי הוא פינטו, אגב, כן יהודי ) בהרצאה הזאת את התיאור של כתיבת מחזות
ופתח בהתקפה בוטה נגד פשעי מלחמה של ארצות הברית נדהמתי והתביישתי שלא הכרתי עד כה כמעט בכלל
את כתביו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה