רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שלישי, 2 בנובמבר 2021

אלו דברים לשבת פרשת תולדות תשפ"ב

 "אשה מהשכונה שלי

יושבת ותוהה

מי יקח ממנו את הרשיון שלו 

להרוג ?"

זהו תרגום שלי לחלק מהפזמון של דילן בשיר  "רישיון להרוג". בשבוע של הכנס  בגלסגו על משבר האקלים , אין זה שיר  בלתי רלוונטי.

"אדם חושב שכיוון שהוא 'אדון העולם', 

הוא יכול לעשות עם העולם ככל העולה על רוחו

ואם דברים לא ישתנו, זה מה שיעשה.

אה, האדם הוא שהמציא את סופו

הצעד הראשון היתה נגיעה בירח"

בהגיגים אלה דילן פותח את השיר.

כנגד הגיגים שברומו של עולם על גורלו של האדם, אזלת ידו ורשעותו, 

הוא מעמיד את "האשה מהשכונה" שיושבת ותוהה.

ביום רביעי השבוע החל דילן בסיבוב הופעות חדש במילאווקי שבארה"ב.

אחד המגיבים על הסרטון שלהלן כתב:

"אני אסיר תודה לחלוטין שאני חי בעידן שבו דילן

חי ופועל וממשיך ליצור חומרים חדשים שלא נשמעו ולא נראו"

אמן.

שבת שלום

   ג'ף

https://www.youtube.com/watch?v=HRrlFYg2QkI&list=RDHRrlFYg2QkI&start_radio=1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה