רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום שלישי, 4 בינואר 2022

הגיגים על קו 58 בעקבות סימיק ( ב)

 "פעם היה מטבח עם שלחן עליו נותרו כמה פירורי לחם. מבעד לחלון יכולת לראות את אמך הצעירה משוחחת ליד הגדר עם שכנה. היה לה קר והיא חבקה את שמלתה הדקה חזק חזק. העננים בשמים הפליגו הלאה כשראשה נטה לאחור בצחוקה.

כשהמילים אינן יכולות להתקדם הלאה - שם ניצב השולחן הקשה. פירורי הלחם מביטים בך כשם שאתה בתורך מביט בהם. הלא נודע בך והלא נודע בהם נמשכים זה לזה. שני הלא נודעים האלה הם כמו מאהבים אסורים בעודם מאושרים עד בלי די ובלי הסבר."

לצד הדברים האלה, בדף הסמוך, נמצאת תמונה של ציפור בקופסא, בפיה חוט שחור שמסתלסל מסליל של חוטים שנראים לבנים בתוך קופסה אחרת גבוה יותר , קטנה יותר. בגב הקופסה בה נמצאת הציפור מצוי שלט דהוי וקרוע שניתן להבחין בו בכיתוב : מלון עדן. אתה מבין ורואה שמלון ידע ימים טובים יותר. ספק בכלל אם עודנו קיים. מימן לשלט מנורת לילה בתוך מכסה זכוכית שקוף על עמוד עץ קטן, סוג של ארון לבן סגור כשמעליהם כדור צהוב דהוי בין שני מוטות לבנים, ספק עוצר מלכת ספק בתנועה קפואה. יצירה של ג'וסף קורנל.

אה. ועוד דבר. הצפור ניצבת על ענף עץ שמצביע על טבלה כלשהי כשבעמודה השמאלית מילים בצרפתית באותיות קטנות, בעמודה מימין ספרות ליד האות n ברבוע ובעמודה הימנית ביותר מאחורי קמט בענף ספרות באלפים.

אה ועוד - כל הנ"ל מצויים בתוך קופסת עץ בעלת מסגרת בצבע חום.

ואין הדברים כמובן ממצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה