רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום ראשון, 15 במרץ 2020

"כאן הכל גונבים."

"כאן הכל גונבים. האנשים ישנים לבושים במעילים גם בקיץ, ואם יש לך חבילה אתה קושר אותה אל גופך, ובכל זאת אין ערובה גם בזה. נותן לחמי פינגרהוט אינו סומך על מעילו העבה ואת כספו הוא תופר בחולצה שעל גופו, אך גם ממנו הצליחו לגנוב. לי אין חבילות ואין כסף. אם יש לי פרוטה אני מבזבז אותה בו ביום. לפני שנתיים נפטר משבץ אחד הישישים, שבלילה גנבו את חסכונותיו. גם אחרי אסון זה לא חדלו לגנוב. יתרה מזה: לפעמים אדם עומד ומודיע, גנבתי הלילה, ומראה פניו כשיכור שלא נתפכח משיכרונו. דברים משונים מתרחשים כאן. אני נדהם בכל יום מחדש."

אהרן אפלפלד, "לַיִש", הזכויות שמורות למחבר וכתר הוצאה לאור בע"מ, עמ' 11


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה